خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان ها:

​اجرای کاهش جمعیت کیفری از برنامه‌های اولویت‌دار قوه قضاییه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۱۲

​رییس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه قرار است تا پایان شهریور امسال تعداد قابل توجهی از زندانیان تحت سامانه الکترونیک و ارفاقات قانونی گیرند، گفت: اجرای کاهش جمعیت کیفری از برنامه‌های اولویت دار قوه قضاییه است.

به گزارش ایلنا، به نقل از قوه قضاییه غلامعلی محمدی در اظهاراتی با موضوع سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه درباره سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه و تعطیلی دو زندان در بافت و بوشهر، گفت: افرادی که از زندان بافت و بوشهر آزاد شده اند تحت نظارت‌های مراجع نظارتی در دادگستری‌ها و زندان‌ها هستند همچنین افرادی که جرائم سنگین دارند هرگز از این ارفاقات بهره مند نمی‌شوند.

رییس سازمان زندان‌ها ادامه داد: قرار است تا پایان شهریور امسال تعداد قابل توجهی از زندانیان تحت سامانه الکترونیک و ارفاقات قانونی گیرند.

وی درباره سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری، گفت: اجرای کاهش جمعیت کیفری از برنامه‌های اولویت دار قوه قضاییه است.

محمدی افزود: اجرای این سیاست‌ها نیازمند تعامل مراجع محترم قضایی و قضات محترم است که از طریق صدور آراء جایگزین در جهت کاهش ورودی به زندان‌ها می‌توانند در تحقق این سیاست قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز