خبرگزاری کار ایران

تداوم انتقادها از توقف فعالیت سامانه شفافیت در دوره کنونی مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۴۶

رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: بنده بارها تذکر دادم که چرا سامانه شفافیت بروزرسانی نمی‌شود، اما نه پاسخی بابت تذکرات دریافت کردم و نه سامانه‌ها بروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از قرائت حساب های هزینه و درآمد شهرداری تهران در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ در تذکری ضمن انتقاد از عدم بروز رسانی سامانه شفافیت گفت:  گزارش ها باید در وب سایت شفافیت گذاشته شود. بنده بارها تذکر دادم که چرا این سامانه بروزرسانی نمی شود اما نه پاسخی بابت تذکرات دریافت کردم و نه سامانه ها بروز شدند.

او ادامه داد: وقتی از سازمان فاوا می پرسیم پاسخ می دهند که ما فقط زیرساخت را آماده می کنم و آقای محمدخانی باید گزارش های تخصصی را تایید کند و بعد از کنترل کمیته شفافیت بارگذاری شود اما متاسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

صادقی در ادامه بخشی از گزارش های ثبت شده را قرائت کرد و گفت: در زمینه عملکرد بودجه گزارش سال ۹۷ و ۹۸ کامل است در سال ۹۹ گزارش عملکرد به تفکیک سال و ماه است و سال ۱۴۰۰ امروز قرائت شد. از طرفی نه تنها گزارش ها به روز نمی شوند بلکه به گونه ای هم بارگذاری می شود که برای مردم قابل فهم نیست. مردم نمی توانند متوجه شوند ریز هزینه ها در کجا مصرف می شود و معاونت اقتصادی در شیوه گزارش دهی سامانه شفافیت به نظر می رسد که باید بازنگری مجدد کنند.

در ادامه ناصر امانی در واکنش به صحبت های صادقی گفت: انشالله عقب ماندگی سامانه شفافیت در این دوره جبران شود و این ضعف مدیریت شهری دوره جدید نسبت به دوره گذشته تلقی می شود و نباید این بهانه ها را دست دیگران دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز