خبرگزاری کار ایران

سروری:

راه‌اندازی قرارگاه‌ها یکی از اقدامات خوب شهرداری در این دوره است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۸۹

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری در این دوره راه اندازی قرارگاه‌ها است که یکی از اینها قرارگاه حمل و نقل و ترافیک است و باعث هم افزایی دستگاه‌ها و اجرای سهم مسئولیت هر دستگاه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه پنجاه و ششم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به راه اندازی قرارگاه حمل و نقل گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری در این دوره راه اندازی قرارگاه‌ها است که یکی از اینها قرارگاه حمل و نقل و ترافیک است که باعث هم افزایی دستگاه‌ها و اجرای سهم مسئولیت هر دستگاه می‌شود.

او در ادامه با اشاره به مذاکرات وین گفت: در مذاکرات وین سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مدار درستی قرار گرفته است. ما در سیاست خارجی اقتدار و بازدارندگی را به عنوان سیاست اصلی قرار دادیم و اگر کشور و منطقه صلح و آرامش بخواهند و اگر دنیا دوست دارد که در صلح و آرامش به سر ببرد باید منافع مشترک اتفاق نظر باشد.

سروری با بیان اینکه یکجانبه گرایی منجر به تنش خواهد شد، گفت:  یکجانبه‌گرایی امروز دنیا را به آتش کشیده است. از زمانی که این سیاست با دولت مردمی آغاز شده ما در حال خلق فرصت‌های بسیار مناسب برای کشور هستیم. روابط ما با همسایگان هر روز بهتر از دیروز می‌شود که از موضع اقتدار است. ما دوست داریم منافع آن‌ها را تامین کنیم و آن‌ها نیز باید منافع ما را تامین کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: هیچکس نباید این احساس را کند که می‌تواند با زور و قدرت از جمهوری اسلامی امتیازی را بگیرد.

او اضافه کرد: اخبار خوبی را از روند مذاکرات داریم که در بستر منافع جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و از تیم جدید نیز این توقع را داریم که از موضوع اقتدار، عقلانیت و منافع ملی این روند را ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز