خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش آمار سرقت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۷۵۷

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد کاهد آمار سرقت هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار "حمید هداوند" در سیزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش و انضباط در همه جوامع و شرایط فردی و جمعی از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است به نوعی که هیچ چیزی را نمی توان جایگزین آن قرار داد، بیان داشت: پلیس در حقیقت مسئول اصلی برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه است که بطور حتم و یقین همراهی و همگامی سایر سازمان ها و تشکیلات و همچنین همراهی و هم افزایی مردم نیز بسیار مهم و تاثیر گذار است .

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پیشگیری از سرقت همچنان در دستور کار پلیس پایتخت در ایام نوروز است، عنوان داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام مختلف در دستور کار پلیس است و این موضوع در تعطیلات نوروزی از اهمیت دو چندانی برخوردار است از این رو همه تلاش و تمهیدات خود را بکار بسته ایم تا بطور جد با این پدیده شوم مقابله کنیم.

سردار هداوند گفت: با تلاش های صورت گرفته در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش آمار سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل هستیم و این مهم هم در پی حضور گسترده و هدفمند گشت های محسوس و نا محسوس در سطح شهر تهران به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه جغرافیای جرم مشخص و تدوین شده است، گفت: در حقیقت بر اساس برآورد های صورت گرفته با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی برخورد لازم و مناسب انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز