خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پایتخت/تدوام برنامه ها در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۵۸

فاز اول توزیع بسته‌های کمک معیشتی در قالب طرح "وقت مهربانی" در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهر تهران رو به اتمام است.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با بیان این مطلب گفت: فاز اول توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی که همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشیریت و فرارسیدن عید نوروز با هدف حمایت از افراد آسیب‌دیده، خانواده معتادین متجاهر، خانواده کودکان کار و معلولین و نیازمندان در قالب طرح "وقت مهربانی" آغاز شده بود، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

احمدی صدر افزود: فاز دوم توزیع این بسته‌ها نیز همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز شد و از طریق مراکز زیر مجموعه این سازمان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اشاره به سایر برنامه‌های این سازمان  در سال جدید افزود: علاوه بر اهدای این بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برنامه‌های متنوع و مفرحی نیز در قالب جشن‌های نوروزی در تمامی  مددسراهای شهر تهران برگزار شد تا ضمن ایجاد نشاط و انگیزه هرچه بیشتر برای تکمیل روند بهبودی و سلامت روحی و جسمی مددجویان، ایامی شاد را برای این عزیزان که از نعمت خانواده محروم و یا از آنها  دور هستند ، فراهم‌ کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز