خبرگزاری کار ایران

گردهمایی نوروزی یک‌هزار نفری توان‌یابان شهر تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۳۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از برگزاری گردهمایی نوروزی توان‌یابان (معلولان) در بوستان ۲۲بهمن خبر داد.

 

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو با اعلام این خبر گفت: مراسم عیددیدنی توان‌یابان با همکاری و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و با حضور یک‌هزار خانوار افراد دارای معلولیت در بوستان ۲۲بهمن برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه همه ساله در یکی از بوستان‌های مناسب‌سازی شده با حضور افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان عزیزان معلول و ارتقای حضور و مشارکت آن‌ها در جامعه اجرایی می شود.

عربلو یکی از اهداف برنامه دید و بازدید نوروزی توان‌یاب را آگاهی مسئولان شهری با نیازها و مشکلات افراد دارای معلولیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با احصا و شناسایی این مسائل در جهت مناسب‌سازی و رفع مشکلات و معضلات آن‌ها گام‎های موثری برداشته شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار داشت: امسال شانزدهمین سالی است که این برنامه با گردهمایی یک‌هزار نفر از افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود و با برپایی برنامه‌های شاد و متنوع اعم از کاناوال‌های نوروزی، استیج شادی، مسابقات ورزشی، شهربازی، پذیرایی و... همراه خواهد بود تا فضای شاد و مفرحی برای این عزیزان فراهم شود.

به گفته وی، این برنامه در روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در بوستان ۲۲ بهمن واقع در خیابان قزوین نبش خیابان شهید عرب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز