خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کشور:

در سال ۱۴۰۱ با افراد دارای سلاحِ غیرمجاز برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۲۶

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ حتما با افرادی که سلاح غیرمجاز دارند و با قاچاق سلاح برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در کشور امروز همه شاد و پرنشاط هستند و امیدوارم غم  نبینند نه غم تصادفات جاده ای و نه غم مالباختگی و بین همه مودت باشند و این منش انقلاب اسلامی را برای همه جهان آرزومندیم.

وی ادامه داد: کشور اجتماعی است و روش مدیریت آن نیز اجتماعی است. 

وی تصریح کرد: خوشحال می‌شویم مراجعات به کلانتری و پاسگاه نباشد و تعداد پرونده ها کاهش پیدا کند البته یک نگاه سرسختانه نسبت به افرادی داریم که بدخواه باشند. بیش از دو سوم مجموعه انتظامی در سراسر کشور آرامش خود را فدای آرامش مردم کرده و به عنوان خادم ملت هستند. 

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: امروز ما با افتخار اعلام می کنیم مجموعه انتظامی کشور تکیه گاه مردم است و شمشیر برنده بر بدخواهان و هنجار شکنان در هر عنوانی است. 

به گفته وی سال ۱۴۰۰ بالاترین نمره سال‌های گذشته را مردم به انتظامی کشور در حوزه‌های مختلف دادند.

سردار رضایی تاکید کرد: در سراسر کشور بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای آرامش مردم در نظر گرفته شده و بیش از ۷۰ هزار خودرو موتور و شناور برای خدمت به مردم آماده هستند اما با هنجارشکنان در هیچ زمینه ای مماشات نخواهیم داشت. در راستای شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی حتما برنامه های انتظامی کشور در این راستا هدفمند خواهد شد. 

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۹۰۰ تن مواد مخدر کشفیات داشتیم، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ حتما با افرادی که سلاح غیرمجاز دارند و با قاچاق سلاح برخورد می شود. کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند. ما براساس برآوردهایی که داشتیم افرادی که سلاح غیرمجاز دارند را شناسایی کرده‌ایم. برخی از استان‌ها به عنوان استانهای شاخص ما در زمینه سلاح غیرمجاز هستند که ما اقدامات مان را در این استانها به صورت جدی اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: این طرح در سراسر کشور اجرا خواهد شد اما استان‌هایی مانند خوزستان کرمان  سیستان و بلوچستان این طرح با جدیت انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز