خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین آمار مصدومان حوادث مرتبط با آخرین چهارشنبه سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۳۸

سرپرست اورژانس تهران آخرین آمار مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال را اعلام کرد.

"یحیی صالح طبری" سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: از ساعت ۸ صبح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ لغایت ساعت ۷:۰۰ صبح ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۴۰ مصدوم داشته‌ایم که ۸۵ نفر به بیمارستان منتقل و ۵۴ نفر در محل درمان شده‌اند. همچنین متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: ۵ مصدوم به بیمارستان امام حسین (ع)، ۷ مصدوم به بیمارستان امام خمینی، یک مورد بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا، ۳ مصدوم به بیمارستان بهارلو، یک مصدوم بیمارستان حضرت رسول، یک مصدوم بیمارستان طرفه، ۷ مصدوم به بیمارستان شهید سردار سلیمانی، یک مورد بیمارستان شهدای تجریش، ۶ مصدوم به بیمارستان شهدای هفتم تیرری، ۲۶ مصدوم بیمارستان شهدای یافت آباد، ۱۱ مصدوم بیمارستان شهید مطهری، ۱۲ مصدوم بیمارستان فارابی، یک مصدوم بیمارستان فیروزگر، ۲ مصدوم بیمارستان لقمان حکیم و یک مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه ۸۹ نفر از افراد آسیب دیده استفاده کنندگان از مواد محترقه بود و ۴۶ عابر نیز مصدوم شده‌اند گفت: ۲۶ مورد آسیب چشمی، ۵۴ مورد سوختگی، ۵ مورد قطع عضو و ۵۵ مورد سایر موارد گزارش شده است. همچنین ۱۱۸ آقا و ۲۲ خانم نیز مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز