خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد:

استفاده از شبکه شاد برای تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۷۵

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد به منظور تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌مسعود شکوهی گفت: زمینه‌سازی لازم برای اجرای فعالیت راهنمایی، مشاوره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از مشاوران مدارس، همچنین همه دانش‌آموزان در مناطق شهری، روستایی و مناطق عشایری که به دو دسته تحت پوشش خدمات مشاوره‌ای و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شکل آنلاین (غیر حضوری) و حضوری به خصوص در هسته‌ها و مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی قرار دارند.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی درصدد آن است که کیفیت این فعالیت‌ها را به خصوص در مناطقی که دسترسی (آنلاین) بر خط موجود نیست، تقویت کرده و برای ایجاد عدالت در ارائه خدمات، از طریق حضوری عمل کند.

شکوهی خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش از یک سو آموزش، تربیت و بالندگی انسان‌های مستعد جامعه را برعهده دارد و تأمین‌کننده نیازهای نیروی انسانی کشور در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر تربیت آینده‌سازان وفادار به انقلاب اسلامی، متدین، شجاع، با بصیرت و مقاوم را برعهده دارد.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی، ارتقایی به صورت بسترسازی در شبکه شاد برای تقویت برنامههای آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی گفت: جلب مشارکت و ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان، والدین، زمینهسازی جهت ایجاد جذابیت در بعد محتوایی جهت ارائه خدمات مشورتی، ارتقایی، راهنمایی، مشاورهای و آموزشی، ارائه آموزش‌های ارتقایی و ارتقای دانش و مهارت‌های از آن جمله است.

وی همچنین به برخی فعالیت‌های این اداره کل برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزد: ارائه خدمات درچارچوب برنامه نماد (نظام مراقبت دانش آموزان)

ارائه خدمات سریع و به موقع مشاوره‌ای و روان شناختی از طریق خط ملی نماد (هات لاین) خط تلفنی ۱۵۷۰ در تمامی استان‌ها از جمله این فعالیت هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز