خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

پیش‌بینی اعزام ۱۰ هزار نفر به سفر معنوی راهیان نور از تهران/ امکانات برای سفر خودروهای شخصی به راهیان نور فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۷۰

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تمهیدات سفر خودروهای شخصی به راهیان نور را ترشیح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سید عباس جوهری در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا امکان اعزام راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی از قبل اعزام‌ها را آغاز کرده و از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز اعزام راهیان نور در کل استان تهران انجام می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: اعزام ۲۰ هزار نفر در شهر تهران پیش‌بینی شده و در شهرستان‌ها نیز با مدیریت فرمانداران و سپاه اعزام دانش آموزی و دانشجویی فراهم می‌شود.

جوهری سپس گفت: امسال امکان اعزام به صورت خودروهای شخصی فراهم شده و در همین راستا تسهیلاتی همچون امکان استقرار در بقاع متبرکه و دوکوهه برای مسافرین راهیان نور در نظر گرفته شده است.

از وی در مورد برنامه های فرهنگی راهیان نور عنوان کرد: برنامه‌های معنوی راویان، روحانیون، حضور مادحین، یادواره ها و بسته های فرهنگی شامل کتاب و غیر نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز