خبرگزاری کار ایران

لزوم بهسازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی در مناطق در «طرح استقبال از بهار»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۰۳

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه پیش‌نیاز دست‌یابی به سهم ۲۵ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی مسافر، تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هم‌اکنون، سهم ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی شهروندان ۴ درصد است.

به گزارش ایلنا، سومین جلسه شورای هماهنگی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، روز گذشته به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و با حضور سرپرست این شرکت و مدیرکل حمل و نقل عمومی امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

بهرام نکاحی در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز امیدواری نسبت به اینکه سال آینده، سال ارتقاء و بهبود سطح خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باشد، گفت: اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت زندگی شهری تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نیاز دست‌یابی به سهم ۲۵ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی مسافر، تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هم‌اکنون، سهم ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی شهروندان ۴ درصد است.

نکاحی با تأکید بر اینکه با تعامل شرکت واحد و شهرداری‌های مناطق باید خدمات بهتر و بیشتری که شایسته شهروندان باشد، به آنها ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: همکاری، همراهی و هم‌افزایی قسمت‌های مختلفی که مسئولیت خطیر خدمت‌رسانی به شهروندان را برعهده دارند و نیز بهسازی ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و خطوط ویژه اتوبوسرانی به ویژه در حال حاضر که در آستانه سال نو قرار داریم، منجر به ارتقای کیفیت عملکرد بخش‌های اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ همچنین در این جلسه، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با اعلام اینکه موضوع نگهداشت ایستگاه‌ها و پایانه‌های اتوبوسرانی از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: تلاش داریم تا در قالب طرح استقبال از بهار و با تعامل و هم‌افزایی شرکت واحد و شهرداری‌های مناطق، نگهداشت سخت‌افزاری زیرساخت‌های اتوبوسرانی در مناطق را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز