خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح رییس کمیته امداد درباره مسکن محرومان و پشت نوبتی ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۶۴۷

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص تحت پوشش قرارگرفتن خانواده برخی از معتادان متجاهر که در کمپ‌ها نگهداری می‌شوند، توضیحاتی ارائه کرد.

سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات کمیته امداد برای خانواده برخی از معتادانی که در کمپ‌های ترک اعتیاد حضور دارند، گفت: در جلساتی که برای قرارگاه اجتماعی در شهرداری تهران برگزار می‌شود نمایندگان کمیته امداد نیز حضور دارند.چنانچه برنامه ریزی خاصی در این جلسات برای این افراد صورت بگیرد و تصمیم گیری شود ما نیز پای کار هستیم و خدمات ارائه می‌دهیم. ما در این جلسات براساس تصمیم گیری‌هایی که در جلسه می‌شود اقدام می‌کنیم. 

رییس کمیته امداد همچنین در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد در پشت نوبت هستند؟ تصریح کرد: این عدد متغیر است. با توجه به برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته است عدد پشت نوبتی ها در حال حاضر تغییر کرده است. البته در حال حاضر دقیقا نمی‌دانم چه تعداد در پشت نوبت قرار دارند. 

وی درباره سامانه امداد هوشمند گفت: این سامانه چندین فاز دارد و به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد و به صورت رسمی از آذرماه سال جاری راه اندازی شده است. 

رییس کمیته امداد امام خمینی همچنین درباره ساخت مسکن برای محرومان گفت: تفاهم نامه ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله بنیاد مسکن منعقد شده است که ساخت ۲۵ هزار مسکن شروع شده است و قرار است ساخت این تعداد واحد مسکونی تا دوسال دیگر به پایان برسد. 

بختیاری تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با بنیاد مستضعفان منعقد شده است که قرار است در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه به پایان برسد این واحدهای مسکونی در ۴۰ نقطه محروم کشور اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت اعلام کرده است که ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال می‌سازند، ۳۶۰ هزار واحد مسکونی از این تعداد در اختیار کمیته امداد قرارداده خواهد شد. یعنی به طور میانگین سالانه ۹۰ هزار مسکن راه اندازی خواهد شد و بعد از ۴ سال انشالله مددجویی که تحت پوشش باشد و بدون مسکن باشد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز