خبرگزاری کار ایران

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۲۲۹

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر اقدامات همه جانبه و جهادی دستگاه ها جهت حل معضلات اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سید عباس جوهری در هشتمین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به جایگاه این کارگروه در حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: تشکیل جلسات کارگروه به صورت هفتگی در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اعتبارات در حل آسیب‌های اجتماعی افزود: اعتبارات تخصیصی به استان تهران کم می باشد و با تاکید به وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی در حل معضلات، اقدامات همه جانبه و جهادی تا هنگام دریافت اعتبار از سوی دستگاه‌های بالادستی صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به بند الف ماده ۵ آیین نامه اجرایی کارگروه خواستار توجه به تکلیف قانونی دستگاه‌ها جهت حضور در جلسات کارگروه‌های استانی شد.

جوهری سپس گفت: تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی استان با توجه به تنوع آسیب ها و مشکلات متعدد استان و با بسیج دستگاه اجرایی از اقدامات استانداری جهت حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی استان است که جلسات آن به صورت هفتگی برگزار می شود و تاکنون با برگزاری ۱۳ جلسه در راستای جمع آوری و افزایش ظرفیت های نگهداری معتادین متجاهر گام های موثری برداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز