خبرگزاری کار ایران

نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد/ منابع اعطای تسهیلات اشتغال به ایثارگران افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۸۲

دهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران روز شنبه ۳۰ بهمن به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست گفت: تعداد زیادی از ایثارگران تحت عنوان معسر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که کمک معیشت و مستمری دریافت می‌کنند و برای حمایت از این ایثارگران عزیز باید به سمت اشتغال‌زایی و توانمندسازی حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به راه‌کارهای حل مشکل اشتغال در کشور افزود: مسئله تأمین مسکن و اشتغال به جز با تجمیع مسئولیت قابل حل نیست و باید یک دستگاه مشخص عهده‌دار تمام مسئولیت‌ها در هرکدام از این حوزه‌ها باشد.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: منابع لازم جهت اعطای تسهیلات اشتغال به ایثارگران نیاز به تقویت و افزایش دارد و امیدواریم در این زمینه شاهد همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط باشیم.

محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این صندوق پرداخت و گفت: تأمین اشتغال برای ایثارگران عزیز همواره یکی از دغدغه‌های مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و در دوره اخیر این موضوع بر اساس تأکید دکتر قاضی‌زاده به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد در نظر گرفته شده است و در همین راستا صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با جدیت مشغول به فعالیت به منظور تأمین اشتغال برای ایثارگران است.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بر ضرورت اصلاح ساختار، اساسنامه و شرایط بودجه‌ای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به منظور بهبود شرایط کاری این صندوق تأکید کرد.

در این جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس در خصوص صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ قرائت و به تصویب هیئت امنا رسید.

گفتنی است، در این نشست قائم مقام بانک مرکزی، نماینده وزیر امور اقتصاد و دارایی، نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه و اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز