خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی عوامل هلال احمر به حادثه آوار در رباط کریم/ ۸ نفر از زیر آوار ها خارج و ۳ نفر فوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۱۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از کشته و زخمی شدن ۸ نفر به دلیل ریزش ساختمان در رباط کریم خبر داد.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۲۰:۱۰ امشب، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از سوی عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد،  تعداد زیادی از افراد در زیر آوار ها قرار دارند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال فعلا احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی، موفق شدند ۸ نفر از افراد زیر آوار را نجات دهند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه سه نفر فوت شدند و  عملیات نجات برای رها سازی دیگر نفرات احتمالی ادامه دارد و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ های زنده یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات هستند.

به گفته فتحی در این عملیات ۲۶ نفر نیروی عملیاتی هلال احمر اعم از پرسنل و داوطلب حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز