خبرگزاری کار ایران

کشف کالای قاچاق در ترمینال غرب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۴۳

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند قاچاقچیان در ترمینال غرب و کشف ۵۷ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و گفت کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال محاسبه کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت : تیم عملیات کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب در حین گشت زنی در پایانه مسافر بری غرب به یک دستگاه خودرو سواری که در حال تخلیه بار در انبار پایانه بوده مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری جهت بررسی بیشتر به خودرو مراجعه و مشخص شد ۳ نفر در حال تخلیه کارتن های سیگار به داخل انبار می باشند افزود: در بررسی بعمل امده مشخص می شود سیگار های قاچاق بوده و از مرز غربی کشور به صورت غیر قانونی وارد کشور شده است که سیگار ها مشکوفه به تعداد ۵۷ هزار نخ و متهمین به کلانتری دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در کلانتری به بزه انتسابی معترف و در تحقیقات اولیه اظهار داشتند کالای قاچاق مورد نظر را از یکی از شهرهای مرزی کشور به قصد تحویل در شهر تهران حمل کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کشف کالای قاچاق و تحمل حبس در زندان بودند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز