خبرگزاری کار ایران

توقیف پورشه با رانندگی نوجوانی ۱۶ ساله

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۹۰۴

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف یک دستگاه پورشه که ۳ دستور توقیف قضایی در سوابق داشت خبر داد و گفت: راننده این خودرو یک نوجوان ۱۶ ساله بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی همه خانی" در خصوص این خبر گفت: ساعت ۱۳:۴۰ ماموران سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در مسیر بزرگراه چمران به غرب نرسیده به یادگار جنوب، یک دستگاه سواری  پورشه در حال انجام تخلفات حادثه ساز و حرکات نمایشی مشاهده می کنند.

وی ادامه داد: طرح مهار عملیاتی و  دقایقی بعد خودرو  پورشه  متوقف و وقتی راننده از خودرو پیاده می شود، تیم پلیس با فردی ۱۶ ساله روبرو می شوند.

سرهنگ‌همه خانی گفت: در استعلام انجام شده این خودرو دارای ۳ فقره دستور قضائی توقیف وده که به پارکینگ‌ منتقل می شود.

وی از والدین خواست، با اصرار و دلسوزی سوییچ خودرو را در اختیار نواجوانان و افرادی که گواهینامه ندارند قرار ندهند و به کودکان خود  از همهان کودکی آموزش های لازم در خصوص  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بدهند و خود نیز در مقابل چشمان فرزندان خود، مرتکب تخلفات رانندگی نشوند تا شاهد  بیشترین  و تاثیرگذارترین آموزش ها فرهنگ سازی را در زمینه رانندگی رانندگان آینده در خانواده ها  توسط والدین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز