خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۶۴

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح و بهره‌برداری ۱۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، رضا حاج منوچهری با اعلام این خبر گفت: با وجود تنگناها و مشکلات مالی سازمان طی سال گذشته و نیز شرایط نامساعد اقتصادی حاکم بر کشور، سازمان پزشکی قانونی با تلاش و همت جهادی موفق به تکمیل ۱۳ پروژه عمرانی شد که این پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی با تأکید بر اینکه ساخت و افتتاح پروژه ها با هدف تأمین عدالت در دسترسی و تکریم ارباب رجوع انجام می شود، افزود: از جمله پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح می شود، می توان به دپارتمان روان‌پزشکی سازمان، مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان البرز با کاربری معاینات بالینی، تشریح و آزمایشگاه و مرکز پزشکی قانونی شهرستان کاشان با کاربری معاینات بالینی اشاره کرد.

دکتر حاج منوچهری تصریح کرد: در این دهه مرکز پزشکی قانونی شهرستان قشم(با کاربری معاینات بالینی)، مرکز پزشکی قانونی آزادشهر(با کاربری معاینات بالینی)، مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود (با کاربری معاینات بالینی و تشریح) و مرکز پزشکی قانونی سرپل ذهاب (با کاربری معاینات بالینی و تشریح) افتتاح خواهد شد.

به گفته معاون توسعه سازمان، سالن تشریح تاکستان، مرکز پزشکی قانونی رودبار (با کاربری معاینات بالینی و تشریح)، مرکز پزشکی قانونی آران و بیدگل (با کاربری معاینات بالینی) و بندر انزلی از دیگر پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر امسال است.

وی در ادامه در خصوص اعتبار صرف شده برای ساخت این پروژه ها افزود: برای ساخت و تکمیل این پروژه ها که ساخت برخی از آن ها از حدود ۱۰ سال قبل آغاز شده بود، ۴۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است؛ با افتتاح این پروژه ها هفت هزار و ۱۱۰ متر مربع در اعیان و ۱۴ هزار و ۷۵۰ متر مربع در عرصه به فضای فیزیکی سازمان اضافه می شود.

حاج منوچهری در پایان با تأکید بر نیاز سازمان به ۲۹۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی برای رسیدن به استانداردها، اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه ها شرایط مناسب تری برای تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر به مراجعین فراهم شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با همکاری نهادهای مسئول شاهد ساخت و توسعه مراکز پزشکی قانونی در شهرستان های فاقد مرکز باشیم.

یادآور می شود در حال حاضر ۴۴۶ مرکز پزشکی قانونی در کشور وجود دارد که ۵۲ درصد آن ها است تملیکی و در ۴۸ درصد موارد خدمت رسانی در مراکز امانی، استیجاری و یا مطب صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز