خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

سامانه بارشی از امشب وارد کشور می‌شود/ اغلب بارش‌ها به صورت برف خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۱۷

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش در اغلب نقاط به صورت برف پیش بینی می‌شود و البته در برخی نقاط به صورت برف و باران است.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ارتباط با آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب‌و‌هوا به خبرنگار ایلنا گفت: امشب یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد و استان های کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش های پراکنده ای را شاهد خواهند بود. 

او در ادامه گفت: در ارتفاعات رشته کوه البرز هم بارش های پراکنده ای را از آخر وقت امشب شاهد خواهیم بود. برای فردا پیش بینی می‌کنیم هم حجم و هم گستردگی بارش‌ها بیشتر شود. برای فردا در استان های کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش هایی را خواهند داشت. 

 ضیاییان گفت: بارش در اغلب نقاط به صورت برف پیش بینی می‌شود و البته در برخی نقاط به صورت برف و باران است. در چهارمحال و بختیاری بارش ها می‌تواند حجیم باشد. همچنین در غرب کردستان بارش‌های خوبی را به صورت برف خواهیم داشت. 

او درارتباط با پیش بینی‌ها از وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی هوا تا امروز برای تهران ادامه خواهد داشت. از فردا انتظار داریم به صورت تدریجی از میزان آلودگی ها کم شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز