خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

طرح عدالت و تعالی نظام سلامت رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۱۱

در آیین اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد مقدس و با حضور وزیر بهداشت، طرح عدالت و تعالی نظام سلامت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، بهرام عین اللهی در این مراسم گفت: در این مکان مقدس در جوار بارگاه نورانی امام هشتم و ایام بسیار فرخنده ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، طرح عدالت و تعالی نظام سلامت که نتیجه فعالیت دانشمندان، اساتید و صاحب نظران حوزه سلامت است را رونمایی و آغاز این طرح ملی را در این مکان مقدس و زمان فرخنده، آغاز می کنیم.

وی افزود: هدف عمده ما از اجرای این طرح، ارتقای کمی و کیفی عادلانه شاخص های سلامت و آموزش پزشکی است. راهبردها و برنامه های این طرح را به صورت مبسوط و در قالب یک کتاب در اختیار روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور قرار خواهیم داد و امیدواریم که با اجرای این طرح، بتوانیم شاهد عدالت و تعالی نظام سلامت باشیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در این طرح تقویت، بازسازی و گسترش نظام شبکه بهداشت و درمان کشور است که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر تقویت و گسترش شبکه بهداشت و درمان، تاکید داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز