خبرگزاری کار ایران

برای سومین بار پزشکان زندان‌ها در ندامتگاه تهران بزرگ حضور یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۰۳

مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: شانزده نفر از پزشکان زندان‌های استان امروز در ندامتگاه تهران بزرگ مددجویان را مورد معاینات درمانی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، علی رستمی با تقدیر از کادر درمان زندان‌های استان گفت: در این اقدام جهادی، مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ که تمایل داشتند مورد ویزیت پزشکان قرار گرفته، اقدامات درمانی لازم انجام شد. 

وی تصریح کرد: پزشکان و پرستاران بهداری و بیمارستان‌های زندان‌ها به عنوان کادر درمان گمنام سنگر اصلاح و تربیت، ایثارگرانه در مقابل بیماری‌ها به ویژه کرونا مقابله می‌کنند تا سلامتی مددجویان حفظ گردد. 

رستمی ادامه داد: امروز نیز برای سومین بار طی شش ماه اخیر، همه پزشکان زندان‌های استان در ندامتگاه تهران بزرگ به کمک همکارانشان رفتند تا مددجویان را تحت معاینه و درمان قرار دهند. 

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی مراکز درمانی و بیمارستان‌های دایر در زندان‌ها تاکید کرد: این گروه به کمک پزشکان ندامتگاه تهران بزرگ رفتند تا در تخصص‌های گوناگون به همکارانشان در امر معاینه و درمان مددجویان کمک کنند. 

مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین اظهار داشت: در این طرح هفتاد نفر از مددکاران اجتماعی زندان‌ها نیز حضور داشتند که با سرکشی به تمام اندرزگاه‌ها درخواست‌های مددجویان را مورد بررسی قرار دادند. 

او ادامه داد: مددجویان زندان‌ها به طور روزانه با مددجویان گفتگو نموده، مشکلات شخصیتی، قضایی و خانوادگی آنان را پیگیری و رفع می‌کنند. 

رستمی در پایان گفت: حضور جهادی مددکاران در یک مرکز، موجب رسیدگی گسترده‌تر به پرونده‌های مددجویان می‌شود و خانواده‌های آنان نیز تحت حمایت‌های معیشتی، آموزشی و اجتماعی بیشتر قرار می‌گیرند. 

این خبر می‌افزاید: پزشکان و مددکاران طی یک روز حضور در ندامتگاه اقدامات لازم را انجام داده، گزارش کامل ان ارایه گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز