خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

گزارشی از لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه در دانشگاه‌های علوم پزشکی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۱۱۵

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مدافعان سلامت در بحران کرونا، ارزش کار خود را نشان دادند و یکی از اقشار خدوم و تلاشگر حوزه سلامت، پرستاران هستند. وزارت بهداشت خود را مصمم می داند که باتوجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، به وضعیت پرستاران رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، «بهروز رحیمی»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم در حوزه پرستاری علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی این گروه زحمتکش و نیز اجرایی کردن تعرفه خدمات پرستاری، به دنبال تبدیل وضعیت پرستاران قراردادی، طرحی و ۸۹ روزه است. 

وی افزود: تا کنون هیچ گزارشی در خصوص لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نداشته‌ایم و هماهنگی‌های لازم در جهت تبدیل وضعیت این نیروها با سازمان‌های مرتبط از جمله برنامه و بودجه و امور استخدامی در حال انجام است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت وظیفه خود می‌داند که از تلاش‌های نیروهایی که در شرایط سخت و بحرانی، در کنار مردم بوده و برای ارتقای سلامت آن‌ها، جانفشانی کرده اند، تقدیر کند. البته هر قدر هم برای این عزیزان کار کنیم، جبران تلاش‌های ارزشمند و خالصانه آن‌ها نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز