خبرگزاری کار ایران

نحوه خدمات‌رسانی شرکت واحد بعد از حادثه مترو ؛

جابه‌جایی رایگان ۶۱ هزار مسافر متروی تهران - کرج توسط ناوگان اتوبوسرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۳۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد نحوه خدمات‌رسانی رایگان این شرکت بعد از حادثه متروی تهران - کرج در روز اول دی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سانحه، نسبت به اعزام ۲۷ دستگاه اتوبوس برای تخلیه مسافران قطارهایی که در ایستگاه چینگر متوقف شده بودند اقدام شد.

به گزارش ایلنا،  محمود ترفع با اعلام این‌که به تدریج، اتوبوس‌های بیشتری به مسیر خط ۵ مترو به منظور نقل و انتقال مسافران اعزام شدند، افزود: در مجموع، تعداد ۱۸۲ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دوکابین در قالب ۱۰۵۳ سرویس، نسبت به جابه‌جایی حدود ۶۱۰۰۰ مسافر اقدام کردند. 

وی با اشاره به اینکه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی به منظور جابه‌جایی مسافران خط ۵ مترو از حدود ساعت ۷ صبح و دقایقی بعد از وقوع حادثه آغاز شد، اظهار کرد: اتوبوس‌های اعزامی شرکت واحد تا ساعت ۱۱ شب و تا زمانی که مسافران در ایستگاه‌ها حضور داشتند، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان و جابه‌جایی آخرین مسافر اقدام کردند. 

ترفع در مورد مبادی و مقاصد اتوبوس‌های اعزامی با بیان اینکه سه مسیر وردآورد - صادقیه و بالعکس، چیتگر - صادقیه و بالعکس و وردآورد- چیتگر و بالعکس به منظور جابه‌جایی انبوه مسافران در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: جا دارد از سازمان اتوبوسرانی کرج که با اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس کمکی در نقل و انتقال مسافران مشارکت کردند، قدردانی کنم. 

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ او با تأکید بر اینکه شهردار محترم تهران و معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در محل حادثه، هدایت عملیات میدانی و فرآیند خدمات‌رسانی به مسافران را برعهده داشتند، خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از همکارانم در شرکت واحد که با واکنش سریع و عملکرد حرفه‌ای خود، نسبت به جابه‌جایی فوری مسافران اقدام کردند، تقدیر و تشکر کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز