خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد:

اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیّرین مدرسه‌ساز

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۲۷۸

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جریان بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی از اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی با خیرین مدرسه‌ساز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی مهر در سفر به استان خوزستان و در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی نیمه تمام و فضاهای آموزشی شهرستان‌های باوی، کارون و اهواز اظهارکرد: این سفر با هدف بررسی روند اجرای پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی انجام شده است.

وی گفت: درحال حاضر و به مانند سال گذشته اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور تکمیل مدارس و پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های نیمه تمام خیرسازی است که نیکوکار سهم خود را داده و منتظر تکمیل پروژه است، و باید با تخصیص اعتبارات دولتی این مدارس را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات مشارکتی (اعتبارات مربوط به پروژه‌های مشترک با خیرین) یک‌هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به استان خوزستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در صورتی که کمبودی از سوی استان اعلام شود و یا این که پروژه‌ای به دلیل کمبود اعتبار رها شده باشد برای تکمیل وتأمین آن کمک خواهیم کرد.

رخشانی مهر اظهار داشت: قبلا اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال به استان برای خرید تجهیزات آموزشی و غیر آموزشی اختصاص دادیم و در نظر داریم از تخصیص اعتباری که از سه ماه قبل شروع شده اعتباری برای تهیه وسایل سرمایشی تخصیص دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز