خبرگزاری کار ایران

اجرای سیزدهمین مرحلـه طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۸۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای سیزدهمین مرحلـه طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت « کالاهای گمرکی ممنوعه» در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجــرای بـرنـامـه عملیاتی پلیــس مبـارزه با قاچاق کالا و ارز، به منظور شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق سازمان یافته و ناامن کردن مبادی ورودی و خروجی، محل های دپو و توزیع کالاهای قاچاق و تشـدیـد بـرخـورد بـا پـدیـده شــوم قاچاق سیزدهمین مـرحلـه طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت « کالاهای گمرکی ممنوعه» با استفـاده از تمـامـی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی طی هفته گذشته در کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس با اشرافیت کامل محل دپو و مسیرهای حمل کالاهای ممنوعه را شناسایی و در عملیات های منسجم و کاملاً از پیش برنامه ریزی شده انواع کالای قاچاق به همراه ۶۶۷ هزار لیتر سـوخـت و مشتقــات نفتــی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاها و سوخت مکشوفه را بیش از دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستــا ۶۵۶ دستگاه خــودرو حامل کالاهای ممنوعه و قاچاق را تـوقیـف و روانه پارکینگ کردند.

سردار مقیمی اضافه کرد: در این طرح یک هزار و ۸۰۵ متهـم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و کالاهای مکشوفه به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در خاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، از هموطنان در خواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز