خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

برخورد قاطع با تخلفات نانوایی‌ها/ تجدیدنظر در سهمیه آرد واحدهای متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۹۹۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با نانوایی‌های که اقدام به کم فروشی و گران‌فروشی کنند با سازو کار جدید برخورد خواهد شد و در سهمیه اختصاص یافته به آنها تجدیدنظر می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان اطهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته موضوع حمل آرد در سطح استان مطلوب بوده و مشکلات قبلی مرتفع گردیده است.

وی بر ضرورت درج قیمت واحدهای نانوایی در انظار مشتریان تاکید کرد و افزود: با نانوایی‌های که اقدام به کم فروشی و گران‌فروشی کنند با سازو کار جدید برخورد خواهد شد و در سهمیه اختصاص یافته به آنها تجدید نظر خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و بازسازی کارخانجات تولید آرد استان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر اساس چک لیست تایید شده نظارت و ارزیابی لازم را در خصوص کارخانجات آرد به عمل آورند.

عسگری با تاکید بر بروزرسانی کارخانجات آرد گفت: براساس برنامه زمانبندی تعیین شده تمامی کارخانجات آرد استان باید ظرف مدت ۵ سال اقدام به بازسازی نمایند در غیر این صورت به ازای هر سال ۲۰ درصد از سهمیه آنها کسر و به کارخانجات دارای شرایط واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به خرید قراردادی گندم برای واحدهای صنفی صنعتی که عمده مواد اولیه آنها گندم و آرد می باشد، افزود: اداره غله و دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به کارخانجات و واحدهای مربوطه و جامعه هدف کشاورزان سطح استان به عمل آورند تا در روند تولید این واحدها خللی ایجاد نشود.

معاون اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به جابجایی و انتقال وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان استان از سازمان صمت به جهاد کشاورزی و زیرمجموعه ترتیبی اتخاذ شود تا در این برهه متقاضیان دچار سرگردانی نشوند و خدمات لازم ارائه شود.

عسگری همچنین با اشاره به درخواست جابجایی و تغییر مکان واحدهای نانوایی تاکید کرد: انتقال و جابجایی این واحدها مشروط به عدم اخلال در ارائه خدمت در محله و رضایتمندی در مکان جدید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز