خبرگزاری کار ایران

پیگیری مجدد مطالبات سازمان نهضت سوادآموزی از وزارت آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۴۷

بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌  بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد. وی در ابتدای جلسه با سلام و درود به روان پاک شهداء و حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو را گرامی داشت و یاد و نام شهدای این روز را یادآور شد.

محمدزاده در ادامه ضمن ابراز خسته نباشید به همکاران خود گفت: از گزارش جناب آقای اسدی در موضوع عملکرد شش ماهه برنامه سنواتی سازمان در سال جاری تشکر می‌کنم و در بحث بهره وری هم باید گفت که طی ادوار گذشته سازمان نهضت سواد آموزی خوشبختانه براساس وسع و امکاناتی که در اختیارش قرار داده شده توانسته است بهره وری خوبی را ارائه نماید و جزو سازمانهایی است که خوب عمل کرده و این برمی گردد به تلاش همه عزیزانی که در گذشته سعی و تلاش خوبی داشته‌اند و مثمر ثمربوده و توانسته‌ایم میانگین رشد باسوادی را در رده سنی ۱۰-۴۹ساله به ۹۷٪ برسانیم که خود نشانه بارز است بر بهره وری مطلوب، ولیکن لازم است دوستان تلاش کنند تا نهایت بهره وری را بیش از پیش داشته باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، پرداخت حقوق مدیران مراکز یادگیری محلی و پرداخت مطالبات استان‌ها را پیگیر شد و گفت: با توجه به جدیدالانتصاب بودن دکتر نوری بعنوان مقام عالی وزارت مکاتبه و پیگیری مجدد مطالبات سازمان از وزارتخانه در دستور کار قرار گیرد و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در این زمینه اقدام فرمایند. وی همچنین توضیحاتی را نیز در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ ارائه نمود.

محمد زاده در خصوص تولید کتاب در بحث امور زنان که در سال ۹۹ اعلام شده بود و دو کتاب آن به مرحله تولید رسید، خواستار توضیحات در مورد ۱۰ کتاب بعدی شد که مشهدی عباسی مدیر کل پژوهش و تولید محتوا طی توضیحاتی بیان نمود: چهار عنوان از ۱۰ عنوان کاملاً آماده‌سازی شده ودر مرحله چاپ قرار دارد و بقیه آن که عبارت از ۶ عنوان می‌باشد تقریباً آماده می‌باشد که سعی می‌شود در هفته‌های آتی به مرحله چاپ برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز