خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد خبر داد:

پالایش اطلاعات مددجویان با اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۶۴

​رئیس کمیته امداد از آغاز فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل  از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در جلسه کارگروه امداد هوشمند و کارآمد افزود: امداد هوشمند و کارآمد برآمده از چند دهه فعالیت کمیته امداد است و با اجرای آن شاهد یک جهش در سامانه‌های اطلاعاتی و بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی به مددجویان خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه جوانب کار بررسی و پس از رفع موانع اجرای، این طرح در سراسر کشور اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد پالایش اطلاعات و تحقق شفافیت را از نتایج اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد دانست و تاکید کرد: وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه‌ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد و همچنین برخی شائبه‌ها در مورد مددجویان این نهاد را نیز به طور کامل برطرف خواهد کرد.

بختیاری حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز