خبرگزاری کار ایران

اهالی روستای "پَس قلعه" از نعمت گاز برخوردار شدند/گازرسانی به ۱۹ روستای کمتر از ۲۰ خانوار تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۸۲

مراسم بهره برداری از گازرسانی به روستای پس قلعه شمیرانات با ۲۵۰ خانوار در شمالی ترین منطقه تهران با حضور استاندار تهران و فرماندار شمیرانات برگزار شد.

​به گزارش ایلنا، محسن منصوری  استاندار تهران درباره بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی به روستای  "پَس قلعه" گفت: اقدامات اجرایی این پروژه از یک سال پیش با کار و تلاش شبانه روزی مهندسان آغاز شد و امروز نیز در آستانه فصل سرما این پروژه به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح با ۶۵۰۰ متر لوله‌گذاری حدود ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که در سطح استان تهران چند روستا بدون گاز وجود دارد، خاطرنشان کرد: به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده است. البته تصمیم بر این است که به روستاهایی که کمتر از ۲۰ خانوار هم هستند گازرسانی شود. گازرسانی به ۱۹ روستا امسال به پایان می رسد. اگر این ۱۹ روستا تا پایان سال گازرسانی شود در مجموع ۱۵ روستا فاقد گاز هستند. با رایزنی هایی که با شرکت گاز داشته ایم امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ روستای بدون گاز نداشته باشیم. 

استاندار تهران در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان شمیرانات در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) این شهرستان حضور پیدا و با قرائت فاتحه به مقام شهید فخری‌زاده ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز