خبرگزاری کار ایران

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۵۵

​معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ابلاغی منجر به شیوع ویروس و ابتلای افراد به بیماری خواهد شد، به همین منظور و به صورت موقت اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، مهندس محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با بیان اینکه هفته گذشته دو بازی فوتبال با حضور تماشاگر برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه نکات کلیدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها همچون کنترل واکسن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری‌ها به متولیان بازی اعلام شده بود، اما همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشدند.

وی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ابلاغی منجر به شیوع ویروس و ابتلای افراد به بیماری خواهد شد، عنوان کرد: به همین منظور و به صورت موقت اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰بدون تماشاگر برگزار شده تا تمهیدات لازم اندیشیده و مجوز حضور مجددا صادر شود.

 بنابراعلام وبدا، مهندس فرهادی در پایان گفت: هماهنگی‌های لازم جهت حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه ها انجام و به مسئولان مربوطه بازی ابلاغ شده افرادی که به صورت خانوادگی و بلیط اینترنتی تهیه می‌کنند می‌توانند در ورزشگاه کنار یکدیگر باشند، اما بین این گروه و گروه بعدی حداقل باید ۲ متر فاصله وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز