خبرگزاری کار ایران

صید ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در اولین روزکشتی فرنگی سیزم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۶۴

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح با بیان اینکه در روز اول مسابقات کشتی فرنگی سیزم با تیم روسیه برابر بودیم، اظهار داشت: امیدواریم در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی کشتی در رشته فرنگی دست یابیم.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در حاشیه برگزاری مسابقات سیزم با بیان اینکه خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته و به همت همگان امور این مسابقات و برگزاری آنها به درستی و نظم خاصی در حال انجام است، اظهار داشت: روز اول برگزاری مسابقات کشتی فرنگی با تیم روسیه در امتیاز 105برابر شدیم و امیدواریم در پایان این رقابت به قهرمانی در کشتی فرنگی دست یابیم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی "علی نوربخش" در وزن 55 کیلوگرم و "ایمان محمدی" در وزن 63 کیلوگرم به مدال طلا، "جمال اسماعیلی" در وزن 82 کیلوگرم و "مهدی بالی" در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره و "اشکان سعادتی فر" در وزن 72 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در ادامه رقابت ها در وزن 55 کیلوگرم که 4 نفر شرکت کرده اند و رقابت های آنها به صورت دوره ای برگزار می شود، "علی نوربخش" با نتیجه 3 بر 3 از سد "ویکتور ودرنیکوف" رقیب روسی خود گذشت و در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل "ولازکو لوئیس آلفردو" از کلمبیا به پیروزی رسید. نوربخش در آخرین مبارزه خود با نتیجه 10 بر یک "رودیک مکرتچیان" از ارمنستان را مغلوب کرد و در نهایت به مدال طلا دست یافت.

 در وزن 63 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود و "ایمان محمدی" در گروه A  در مبارزه نخست خود با نتیجه 3 بر 2 "استپان ماریانیان" قهرمان جهان از روسیه را از پیش رو برداشت وی در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر صفر "موراد هاروتیونیان" از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در ادامه مبارزات خود "لایونی عبدنور" از الجزایر را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد که با نتیجه 3 بر 2 "استپان ماریانیان" قهرمان جهان از روسیه را مغلوب و به مدال طلا دست یافت.

 رقابت های اوزان دیگر این مسابقات، در وزن 72 کیلوگرم "اشکان سعادتی فر" پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر یک "ماتئوس برناتک" از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله مقابل "کارن اصلانیان" دارنده مدال برنز اروپا از ارمنستان با نتیجه 7 بر یک مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. سعادتی فر در این دیدار  با نتیجه 11 بر صفر "چریستوس چریستوفوریدیس" از یونان را مغلوب و به مدال برنز رسید.

همچنین در وزن 82 کیلوگرم 7 نفر حضور دارند که رقابت های آنان در دو گروه 4 و 3 نفره به صورت دوره ای برگزار می شود و "جمال اسماعیلی" در گروه B با نتیجه 9 بر صفر "آرمیناس لیگنوگاریس" از لتونی را مغلوب کرد، ادامه داد: اسماعیلی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر "عبدالکریم دوخالی" از الجزایر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله "گئورگیوس پریوولارکیس" از یونان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال در  مصاف با "شامیل اوژایف" از روسیه با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

 سنگین ترین وزن روز نخست رقابت های کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود و "مهدی بالی" در گروه A در دور اول با نتیجه 4 بر 1 "تادیوز میچالیک" از لهستان را مغلوب کرد وی در دوره های بعدی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی "آیودا عبداله" از سوریه و با نتیجه 5 بر یک "آدم بودجملین" از الجزایر را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 از سد "مارتیناس نمسویسیوس" از لتونی گذشت و راهی دیدار فینال شد و در دیدار پایانی مقابل "الکساندر گولووین" قهرمان زیر 23 سال جهان و دارنده مدال برنز اروپا از روسیه با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز