خبرگزاری کار ایران

حسینی در نشست شورای معاونین خبر داد:

تدوین شاخص‌های آموزش و پرورش استثنایی در حوزه دانش آموزان، معلمان و فضاهای آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۶۰

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان از تدوین شاخص‌های آموزش و پرورش استثنایی در حوزه دانش آموزی، معلمان، فضای آموزشی و خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در این نشست با اعلام این خبر گفت: ۸۰ شاخص در حوزه وضعیت آموزش و پرورش استثنایی در سطح کشور، استان‌ها و مناطق تدوین شده است که به زودی به استان‌ها جهت احصای اطلاعات ارسال خواهد شد.

حسینی افزود: برنامه‌های سال ۱۳۹۹ سازمان آموزش و پرورش استثنایی توسط وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفته است و این سازمان رتبه دوم در شاخص‌ها و برنامه‌های عمومی را در سطح وزارت آموزش و پرورش کسب کرده است.

معاون وزیر با اشاره به بازگشایی تمام مدارس از ابتدای آذر گفت: مدارس استثنایی بر اساس شیوه نامه‌های ارسالی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند بود و تمام دانش آموزان باید در کنار آموزش‌های مجازی در فرایند آموزش‌های حضوری نیز قرار گیرند.

معاون وزیر از پیگیری تفویض اختیار به ادارات آموزش و پرورش استثنایی خبر داد و گفت: مصوبه تشکیل شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی به تمامی استان‌ها ارسال شده است و استان‌ها باید تا پایان آذر پیگیر تشکیل این شورا در سطح ادارات کل و ادارات مناطق و نواحی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز