خبرگزاری کار ایران

انهدام کامل باند اشرار و سارقان مسلح با عملیات مقتدرانه پلیس خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۷۳۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: صبح امروز به دنبال عملیات مقتدارنه پلیس خوزستان، باند ۴ نفره اشرار و سارقان مسلح زمین گیر و منهدم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال برخورد قاطع و بی امان باجرایم خشن، صبح امروز مأموران پلیس، پس از تلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح واشرار را در شهرستان کارون شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، مقر سارقان را محاصره و طی یک عملیات ضربتی و کاملا غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند، افزود: حین عملیات دستگیری، سارقان مسلح به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، ۳ نفر از افراد شرور و سارقان مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر از آنان زخمی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مقر و مخفیگاه افراد شرور مسلح تعدادی سلاح و مهمات سرد و گرم وابزار آلات جرم کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مسببان ناامنی در جامعه برخورد قاطع خواهد شد، از مردم عزیز و شریف خواست: هرگونه اطلاع مربوط به مخلان امنیت را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز