خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

تجربه انباشته دانشگاه پیام نور در حوزه الکترونیکی ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۳۹

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با عنوان اینکه تحول در علوم انسانی، تحولی بزرگ خواهد بود، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی محتوا محور و توانمند با ظرفیت ویژه در حوزه علوم انسانی است که می‌تواند با تکیه بر محتوای دروس مبتنی بر پیش فرض‌های دینی و هویتی، پیشقراول تحول در علوم انسانی باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور افزود: ظرفیت محتوایی و کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور، فرصت تحول بزرگی برای دانشجویان مستعد و توانمند این دانشگاه است که تاکنون نیز نقش موثری در استقلال، خودکفایی، خودباوری و خلاقیت آن‌ها داشته است.

وی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از این دانشگاه مردمی افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که در بحث توسعه آموزش عالی و عدالت آموزشی پیشگام بوده و در مقطعی توانست بار سنگین جمعیتی متوجه کنکور و متمایل به آموزش عالی را سبک کرده و در جهت برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور موثر باشد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توسعه هویت ملی در بعضی از مناطق مرزی را نتیجه  حضور و ارائه خدمات موثر آموزشی دانشگاه پیام نور دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور همچنین دارای تجربه انباشته ارزشمندی در حوزه آموزش الکترونیکی است که می‌تواند از این ظرفیت در جذب دانشجویان خارجی و گسترش مرزهای دانش استفاده کند.

وی مسئولیت مدیران دانشگاه پیام نور را بسیار خطیر و حساس عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور تاکنون در تربیت و پرورش دانشجویان نقش بسیار موثری ایفا کرده است و می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود بسترهای رشد و شکوفایی آن‌ها را بیش از پیش فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز