خبرگزاری کار ایران

بارش باران در ۸ استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۳۳

طبق اعلام سازمان هواشناسی بارش باران در هشت استان طی امروز ۱۱ آبان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد. در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و مشهد افزایش و انباشت غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) با گذر امواج تراز میانی جو در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، همدان، زنجان و برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وقوع رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف دور از انتظار نیست.

روز پنج شنبه (۱۳ آبان ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب و شمال غرب کشور، اصفهان، تهران، خراسان شمالی، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات و غرب، سمنان و برخی نقاط استان‌های یزد، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و قزوین رگبار باران گاهی همراه رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

روز جمعه (۱۴ آبان ماه) در مرکز و بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، فارس و بوشهر بارش پیش‌بینی می‌شود. شنبه (۱۵ آبان ماه) نیز در مرکز، بخش‌هایی از جنوب، شرق و جنوب غرب کشور بارش رخ می دهد.

روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ آبان ماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۲ آبان ماه) ابری گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و ‌پنجشنبه (۱۳ آبان ماه) ابری وگاهی مه رقیق و در بعد از ظهر بارش باران و گاهی رعد و برق با حداقل دمای۱۲ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲آبان ماه) اهواز با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۱۷ و۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز