خبرگزاری کار ایران

انهدام یک شرکت هرمی ۱۹ نفره در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۳۷۲

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی با ۱۹ عضو درجنوب تهران خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌مدتی قبل ماموران کلانتری ابوذر از فعالیت مشکوک عده‌ای در یکی از منازل مسکونی این محله با خبرشده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند ساکنان این خانه از اعضای شرکت‌های هرمی هستند و به قصد عضوگیری و ... در این محل تردد دارند.

وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات اقدامات برای برخورد با این افراد انجام شد، گفت: در نخستین گام هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز مربوطه اخذ شد. در ادامه نیز ماموران طی عملیاتی به این محل اعزام شده و ۱۷ عضو این شبکه هرمی را به همراه دو سرشاخه آن بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

طرهانی با بیان اینکه این افراد منزل مسکونی را به پاتوقی برای عضوگیری و فعالیت خود بدل کرده بودند،   اظهارکرد: در جریان تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده از دستگیرشدگان مشخص شد که سرکردگان این شرکت هرمی با وعده کاریابی و اشتغال اقدام به اغفال جوانان ساکن شهرهای جنوبی کشور کرده و با دعوت از آنان برای حضور در تهران نسبت به فریب این افراد و جذب سرمایه‌شان در شرکتی هرمی اقدام کرده‌اند.  

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و  ۳۸ جزوه آموزشی از این محل کشف شد، گفت:‌ جوانان باید توجه داشته باشند که وعده‌هایی نظیر پولدار شدن یک شبه و نمایشی از دارایی‌های گرانقیمت تنها اقدامی برای فریب آنان و ثروتمند شدن یک یا دو سرشاخه اصلی است و هیچ سودی برای آنان نخواهد داشت.

به گفته طرهانی‌ متهمان دستگیر شده پس از اعتراف و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز