خبرگزاری کار ایران

۴۲ هزار نفر در طرح «بازگشت به سنگر» خود را معرفی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۷۷

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» در کشور، ویژه سربازانی که ترک خدمت کرده‌اند گفت: تاکنون ۴۲ هزار نفر در این طرح خود را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی که به عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه به دزفول سفر کرده است در جمع خبرنگاران افزود: طرح بازگشت به سنگر برای سربازانی که ترک خدمت کرده‌اند در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح سربازان به خدمت می‌روند و در پایان خدمت از تخفیف قانونی حتی معافیت از کیفر بهره‌مند خواهند شد و تبدیل و تعلیق مجازات و تعلیق تعقیب برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

این مقام قضایی مصونیت و صیانت از نیروهای مسلح را وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و گفت: در شرایط کرونایی به صورت جدی در آگاه‌سازی فعال بودیم و چند هزار نفرساعت کلاس آموزشی برگزار شد تا اقدامات نظامیان بر پایه آگاهی انجام شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده شهادت یک مامور انتظامی در صفی آباد دزفول نیز گفت: این پرونده در دادگستری دزفول در حال رسیدگی است و با توجه به اینکه سرعت‌ در رسیدگی همراه با دقت، مدنظر برنامه تحولی قوه قضاییه است باید به این پرونده به سرعت رسیدگی و برای قاتلان حکم شرعی صادر شود.

گفتنی است سجاد دالمن از ماموران انتظامی شهرستان دزفول، مرداد امسال در راه تامین امنیت مردم در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز