خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

خدمت در جمهوری اسلامی نعمت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۳۴

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: خدمت در جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت نعمت و خدمت در امور قرآنی، نعمتی مضاعف می‌باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی با حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل قرآن، عترت و نماز، ضمن تشکر از زحمات محمدرضا مسیب زاده، با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: اگر کارها را برای خدا انجام دهیم، در مقابل آن خداوند هم به ما پاداش خواهد داد. احساس امنیت و آرامشی که در زندگی داریم، مطمئناً نمونه‌ای از پاداشی است که خداوند به ما عطا کرده است.

کاظمی افزود: در هر جایگاهی که قرار داریم باید خدا را شاکر باشیم خدمت در جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت نعمت است و خدمت در امور قرآنی، نعمت مضاعفی است که خداوند نصیب هر کسی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آقای مسیب زاده در دوران خدمت خود، خدمات بسیار ارزشمندی داشته است و باید تجلیل شود.

وی با اشاره به این که ادامه این راه با بکارگیری نیروی مؤمن و متعهد در این جایگاه بسیار حائز اهمیت است، گفت: یکی از بهترین کارها، انتخاب انسان‌های شایسته برای ادامه مسیر است که برای ادامه مسیر در این حوزه، باقری را انتخاب کرده ایم. چرا که وی نعم البدیل‌اند و جوهره کار در این حوزه را دارند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حوزه قرآن، عترت و نماز آغاز خوبی داشته و مدیریت و رهبریت مسیب زاده در این حوزه بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در این حوزه بیش از ۱۰ هزار محتوای قرآنی تحویل و ارائه شده است که این نشان دهنده برنامه ریزی خوب و دقیق مدیرکل سابق این مجموعه بوده و قابل تقدیر و ارزشمند است و این موضوع بیانگر پایان خوب کار ایشان است.

کاظمی با معرفی «میکائیل باقری» به عنوان مدیرکل جدید قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: باقری نیز به واسطه تجربه‌ای که با سال‌ها کار در این حوزه کسب کرده است، می‌تواند از این پس این مسیر را دقیق و درست و به صورت تیمی و هماهنگ، ادامه دهد و امیدوارم با ادامه رویه‌های ارزشمند گذشته و تلاش برای استمرار برنامه‌های خوب به موفقیت‌های بزرگ برسد.

گفتنی است در این مراسم، طی حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، به عنوان مدیرکل جدید قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز