خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ‌ریزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۸۹

قبادی دانا به مناسبت فرا رسیدن روز ملی آمار و برنامه ‌ریزی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

در عصرحاضر که بدرستی عصر اطلاعات نامیده شده، بهره ‌مندی از تکنیک‌ها و  فرایند نظام مند علوم آماری، از عوامل مهم سیاستگذاری و تدوین نقشه راه در همه مقیاس‌های خرد و کلان و یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه پایدار کشورها محسوب می گردد. علم آمار با صرفه جویی در هزینه ها، زمان و منابع انسانی، عملیاتی شدن و اجرای طرح‌های کوچک و بزرگ توسعه ای کشور را تسهیل می نماید.

اول آبان ماه که بعنوان "روز ملی آمار و برنامه ‌ریزی" نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تا ضمن تاکید بر سهم علوم آمار در پیشبرد اهداف توسعه ای جوامع، به باز تعریف وظایف خود برای انطباق با سطح تحولات جامعه و به خدمت گرفتن ابزارهای نیرومند این علم برای رفع نیازهای آحاد مردم، معیشت و تقویت سلامت اجتماعی کشور بپردازیم.

سازمان بهزیستی کشور بعنوان متولی سلامت اجتماعی و اصلی ترین نهاد دولتی در حوزه رفاه اجتماعی، ضمن تاکید بر سهم علوم آمار و ابزارهای نیرومند آن در پیشبرد و تحقق اهداف و ماموریت‌های محوله، گسترش و تقویت ضریب نفوذ خدمات در اقصی نقاط کشور، تثبیت و تقویت نظام سلامت و ارتقاء معیشت و رفاه اجتماعی، با نگاهی حرفه‌ای در ایجاد زیرساخت‌های تولید آمارهای دقیق، صحیح و ترویج و تثبیت فرهنگ تحلیل آماری و بیان واقعیت‌های موجود و ترسیم وضعیت مطلوب تلاش می نماید.

ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن "روز ملی آمار و برنامه ‌ریزی" به همه تلاشگران و فعالان عرصه آمار و برنامه ‌ریزی در سراسر کشور و قدردانی از تلاش‌های مؤثر همکاران فعال در حوزه آمار، برنامه ‌ریزی و فناوری سازمان، موفقیت روزافزون همگان را در مسیر توسعه، پویایی و تحقق اهداف عالیه سازمان از خداوند منان مسألت می نمایم.

 

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز