خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هیچ اقدام قابل توجهی برای رفع کمبود کلانتری در تهران نشده است/ جلسه با استاندار جدید درباره ایجاد کلانتری‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۷۳

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه اقدام قابل توجهی تا این لحظه برای رفع کمبود کلانتری در تهران انجام نشده است، از برگزاری جلسه با استاندار جدید تهران درباره رفع کمبود کلانتری در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره کمبود کلانتری در تهران گفت: هنوز اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و اقدام قابل توجهی تا این لحظه برای رفع کمبود کلانتری در تهران انجام نشده است.

وی ادامه داد: ما پیگیر این موضوع از طریق استاندار جدید و شورای شهر ششم و شهردار جدید هستیم. 

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جلسه با استاندار جدید تهران گفت: پس از برگزاری جلسه با استاندار جدید، استاندار رفع کمبود کلانتری در تهران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است. 

سردار رحیمی درباره بازگشت اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان گفت: در خصوص اموال مسروقه مکشوفه از سارقان منزل که در طرح کاشف کشف و ضبط شده است؛ حدود ۴۰ درصد اموال به مالباختگان پس از شناسایی اموال به آنها عودت داده شده است. 

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که ما انجام می دهیم پیگیری و تسریع بازگرداندن اموال مسروقه به صاحبان آن ها است.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به طرح اخیر کاشف که مخصوص برخورد با سارقان منزل بود، خاطرنشان کرد: در این طرح حدود ۳ کیلو طلا کشف شده بود. اما وقتی اموال مسروقه شامل طلا، پول و ... است بلافاصله پس از سرقت توسط سارقان به فروش می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز