خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۰۲۶

طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، متن حکم انتصاب جعفر رازقی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر جعفر رازقی

عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز

با اهدای سلام

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون امور دانشجویان داخل سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و تسهیل فرآیند جذب و ارتقاء خدمات به دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

جعفر رازقی، دارای دکتری بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی است و پیش از این مدیرگروه زیست فناوری دانشگاه تبریز و مسئول کارگروه زیست فناوری سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی بوده است، وی مدیریت گروه علوم گیاهی دانشگاه تبریز و مدیریت امور فرهنگی این دانشگاه را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز