خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل فروش سلاح و فشنگ جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۶۲

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان فضای مجازی سلاح و فشنگ جنگی و شکاری غیرمجاز در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "صادق قره باقری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه ظهر بیست و پنجم مهر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،۷۰۸ عدد فشنگ جنگی و۱۸۰ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف کنند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز