خبرگزاری کار ایران

دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد:

انتظارات از دانشگاه آزاد روز افزون است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۶۵

دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به منویات رهبری درباره جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی انتظارات روز افزونی از این دانشگاه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوید ادهم دبیر هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی و مراسم رونمایی از برنامه پنج‌ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: باتوجه به اسناد بالادستی و منویات رهبری انتظارات روز افزونی از دانشگاه آزاد وجود دارد. بنابراین این انتظار از دانشگاه آزاد وجود دارد که در حل مسائل کشور فعال‌تر از گذشته باشد تا راه حل‌های اثر بخش برای برون رفت از مشکلات کشور را فراهم کند.

وی افزود: در سند پنج ساله تحول دانشگاه آزاد به آمایش سرزمینی توجه ویژه‌‌ای شده است. البته امیدواریم واحدها بتوانند در این زمینه نقش آفرینی خوبی داشته باشند. در حالی که یکی از کاستی‌هایی که در سال‌های اخیر در دانشگاه آزاد وجود داشت تدوین چنین سندی بود که خوشبختانه هم‌اکنون این مشکل رفع شده است.

ادهم گفت: در دبیرخانه هیئت موسس مجموعه‌ای تهیه شده و در آن به توسعه منطقه ای و به وضعیت بیرونی دانشگاه توجه شده که به عنوان سند پشتیبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز