خبرگزاری کار ایران

افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۰۲۰

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ به مشکلات و درخواست مراجعان به این مرکز رسیدگی کرد و در گفتگو با خبرنگار پلیس از افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ با اشاره به اینکه پلیس با اعلام شعار اینکه "این بار شما پلیس ما باشید" مردم را به همکاری و هم افزایی دعوت کرده است، بیان داشت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم و پلیس است که از این طریق مردم می توانند مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند و نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد پلیس اعلام کنند.

وی افزود: به طور حتم نقطه نظرات مردم در هرچه بهتر انجام ماموریت های ما تاثیرگذار است و چراغ راه پلیس خواهد بود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، گفت: در بررسی های صورت گرفته در ۶ ماهه اول سال جاری شاهد افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس هستیم.

وی با اشاره به اینکه رضایت مندی مردم برای ما بزرگ ترین پاداش است، عنوان داشت: امروز پلیس مجاهدانه در عرصه تامین نظم و امنیت جامعه می کوشد و اجازه نخواهد داد کسی خللی به امنیت و آرامش جامعه وارد نماید.

در این جلسه به مشکلات و در خواست بیش از ۱۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز