خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری بدون هماهنگی نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۱۰

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در دیدار با سردار بیات، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان، از نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور مدیریت شهری در اداره مطلوب شهر یاد کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در این دیدار، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل زحمتکش انتظامی در تأمین امنیت شهروندان، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد و آن را لازمه آرامش مردم دانست.

وی افزود: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است که با حفظ ارزش‌ها در جهت آسایش و آرامش شهروندان قدم بر می‌دارد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی، اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری امکان‌پذیر نیست، گفت: تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه‌های مختلف افزایش یافته و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در ادامه این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات سردار محمد کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز