خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی تهیه مسکن برای کارکنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۰۸

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی تهیه مسکن برای کارکنان این نیرو است و تمام تلاش خود را برای محقق شدن وعده ساخت مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به هفته ناجا گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از کارکنان خدم و زحمتکش نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: هفته ناجا فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد گسترده ناجا است. هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی به مردم خدمت نمی‌کند. هر وقت زندگی اجتماعی تعطیل شد، فعالیت نیروی انتظامی هم تعطیل می‌شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی برای واکاوی عملکرد نیروی انتظامی است و بازیابی نقاط قوت و تقویت آن و تلاش برای برون رفت از آسیب‌ها و ضعف‌ها است. این هفته فرصتی است برای کارکنان نیروی انتظامی تا یکبار دیگر عهد خود را با امام راحل، رهبر انقلاب و شهدا بسته و تجدید میثاق کنند.

وی ادامه داد: قطعا نیروی انتظامی تلاش‌ها و خدمات خود را در این هفته بیشتر خواهد کرد. این هفته این فرصت را به مردم می‌دهد تا مردم از خدمات خادمان خود تجلیل کنند.

وی ادامه داد: از هفته ناجا در سال ۹۹ تا هفته ناجا در سال ۱۴۰۰ اقدامات تلخ و شیرین بسیاری داشتیم که نیروی انتظامی در این مدت خوش درخشیده است و آخرین آن همین تامین امنیت انتخابات بود و هیچکس در این انتخابات احساس ناامنی نمی‌کرد و یک انتخابات سالم و پرشور اتفاق افتاد و هیچ مورد امنیتی غیرحاد هم نداشتیم چه برسد به مورد امنیتی حاد. همچنین خانواده نیروی انتظامی با آگاهی و بصیرت حضور معناداری در انتخابات ریاست جمهوری داشتند.

وی ادامه‌ داد: نیروی انتظامی با اینکه مقتدر است و سلاح در دست دارد تا جایی که امکان دارد با نهایت رأفت و انصاف برخورد می‌کند. در سیل خوزستان موکب شهدای ناجا از ابتدا در منطقه حاضر بود و برای آسیب دیدگان از سیل غذای گرم در مناطق صعب‌العبور ارایه می‌داد.

ادیانی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در ایام کرونا بدون هیچ چشم داشتی جان خود را برای سلامت مردم در خطر می‌انداختند و همچنین تمام امکانات درمانی را نیز در اختیار کادر درمان قرار داد. در مساوات و همدلی نیز اقدامات بزرگی از سوی کارکنان نیروی انتظامی صورت گرفت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی تهیه مسکن برای کارکنان این نیرو است و تمام تلاش خود را برای محقق شدن وعده ساخت مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی می‌کند.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: ما وظیفه صیانت از کارکنان را داریم تا رفتار آن‌ها در مقابل مردم حکیمانه باشد و از سوی دیگر مقتدرانه هم باشد. امروز نیروی انتظامی با قدرت با اشرار مبارزه می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به امنیت موجود در سطح جامعه پرداخت و گفت: این امنیت که زیر ساخت تمام فعالیت‌ها است مرهون تلاش تمام نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی است.

وی گفت: من شرمنده آن مرزبانی هستم که ۲۰ روز خانواده را ندیده و از مرز صیانت می کند یا آن مأمور راهوری که زیر آفتاب یا باران و برف می ایستد و به مردم خدمت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز