خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد برگزاری دوره‌ای جلسات هم‌اندیشی با شهردار به شرط عدم آسیب به جلسات علنی شورا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۶۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی نسبت به مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد اما در انجام وظایف مجری هیچ دخالتی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی در پایان جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران گفت: امروز با تدبیر ریاست شورا و پیشنهاد و تفاهمی که اعضای شورا با شهردار تهران داشتند جلسه هم اندیشی برگزار شد. پیشنهاد این است که این نوع جلسات در یک دوره تناوبی منظم برگزار شود و البته به گونه ای که آسیب و لطمه ای به جلسات علنی شورا وارد نشود و قطعا با افزایش موضوعات، جلسات علنی به روال عادی خود برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جلسات هم اندیشی با شهردار اتفاق خوبی است که سبب ایجاد مفاهمه و درک مشترک شورا و شهرداری از هم می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این جلسه با هدف آشنایی و معارفه معاونین تازه منصوب شده بود، گفت: در این جلسه شهردار  گزارشی از فرایند انتصابات که به شکل کانون ارزیابی تخصصی انتصابات صورت می گیرد  به  شورا ارایه کرد و ضمن تشریح نحوه انتصابات گفت در این کانون تمامی رزومه های افراد و شرح فعالیت های آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی  همچنین گفت: در جلسه امروز علاوه بر این موارد در خصوص مناطق و اتفاقاتی که بلافاصله بعد از انتصاب معاونین محترم  باید در اولویت قرار گیرد نیز بحث و گفت و گو شد.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی در ادامه با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی بر مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد اما در وظایف مجری هیچ  دخالتی نخواهد داشت، ما  پیشنهاد و نقد خواهیم داشت اما اصل بر حمایت است و ما با همین مدل پیش خواهیم رفت و امیدواریم نتیجه کار موجب رضایت و شادی شهروندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز