خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

واکسیناسیون علیه کرونا در ارومیه به مرز ۷۵ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۱۹

استاندار آذربایجان غربی گفت: میزان تزریق حداقل یک دُز واکسن کرونا در ارومیه، مرکز استان به ۷۴.۱ درصد رسید که بیشترین میزان در استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «محمدمهدی شهریاری»، استاندار آذربایجان غربی افزود: پس از ارومیه شهرستان های تکاب، شاهین دژ و نقده با ۶۹، ۶۵ و بیش از ۶۴ درصد بیشترین میزان تزریق واکسن را در استان به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان های پیرانشهر، چالدران و سردشت به ترتیب با ۴۵، ۴۹ و بیش از ۵۰ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را به خود اختصاص داده اند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در این میان نیز بعد از چهار شهرستان برتر، شهرستان های پلدشت، خوی، بوکان و سلماس بیش از ۶۰ درصد، مهاباد، میاندوآب، ماکو، اشنویه، شوط و چایپاره بیش از ۵۵ درصد در رده های بعدی قرار دارند.

شهریاری گفت: تا ششم مهر امسال، ۶۴.۱ درصد مردم واجد شرایط در آذربایجان غربی، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: بیش از ۸۶ درصد افراد بالای ۶۰ سال، افزون بر ۸۴ درصد افراد بین ۵۰ تا ۵۹ سال، حدود ۶۷ درصد افراد بین ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۵ درصد شهروندان ۳۰ تا ۳۹ سال و ۴۸ درصد افراد ۱۸ تا ۲۹ سال در آذربایجان غربی یک دُز واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز