خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیر مسافر نما در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۶۶۲

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سارق مسافر نما در گشت‌زنی‌های انتظامی این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " نوراله خادم "در تشریح جزئیات این خبر گفت : ساعت ۹:۳۵ شب گذشته ماموران پلیس راه پاسگاه  "پاکدشت" در حال گشت زنی بودند که با رانندگی مخاطره آمیز و غیر متعارف یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ برخورد و دستور توقف خودرو را صادر می کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی، ماموران این پلیس با مدیریت کامل موفق به توقف خودرو می شوند، ادامه داد: راننده خودرو در بررسی های اولیه اظهار داشت، سرنشین خودرو را به عنوان مسافر سوار بر خودرواش کرده ولی پس از طی مسافتی و ورود به جاده ، این فرد با تهدید سلاح سرد قصد سرقت خودرو اش را داشته که خوشبختانه با حضور پلیس در محل ناکام مانده است.

 رئیس پلیس راه تهران ادامه داد: با کشف سلاح سرد از متهم، وی چاره ای جز به اعتراف نداشت و به قصد خود و تهدید راننده خودرو با سلاح سرد معترف شد.

سرهنگ خادم خاطر نشان کرد: متهم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه نو قرار گرفت.

رئیس پلیس راه تهران  از رانندگان خودروها درخواست کرد: هنگام سوار کردن مسافران  توجه بیشتری داشته  باشند و از انتقال مسافران گذری  و متفرقه به محل های خلوت و جاده ای دوری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز