خبرگزاری کار ایران

استقرار ۱۵ موکب در مرز مهران و ۲۶ موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۹۵

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: ۱۵ موکب در مرز مهران و ۲۶ موکب در مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، افضلی با بیان اینکه از ۱۷ ماه صفر برای بازگشت زائران اربعین حسینی آمادگی داشتیم، گفت: در حال حاضر ۱۵ موکب در مرز مهران مستقر شده‌اند و ۶۰ موکب نیز پشتیبان آنها هستند.

وی با بیان اینکه در این فرایند آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی «ره»، ستاد کل نیروهای مسلح، بانک‌ها و کسانی که دارای پروانه موکب داری بودند، پای‌کار آمده‌اند، افزود: در هنگام بازگشت زائران به کشور معمولاً موضوع اسکان را نداریم، اما با این حال چندین مکان را برای اسکان زائران در پایانه‌های مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم.

افضلی همچنین با بیان اینکه در مرز شلمچه ۲۶ موکب مستقر شده‌اند و ۱۰۰ موکب نیز پشتیبان آنها هستند، تاکید کرد: برای استقبال از زائران در هنگام ورود به کشور آمادگی داریم و این خدمات در داخل پایانه‌های مرزی و شهرها به آنها ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در پایانه‌های مرزی نیز از زائران در هنگام بازگشت به کشور تست کرونا گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر زائری وضعیت وخیمی در این‌ارتباط داشته باشد، قرنطینه شده و یا به بیمارستان اعزام می‌شود.

افضلی که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، در پایان از زائران خواست برای بازگشت خود به کشور برنامه‌ریزی کنند و دراین‌ارتباط عجله نداشته باشند تا باعث ازدحام جمعیت نشوند و سلامتی آنها به خطر نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز